صور

و نفخ فی‌الصور ذلک یوم الوعید

صور

و نفخ فی‌الصور ذلک یوم الوعید

آخرین مطالب

  • ۲۵ مهر ۹۵ ، ۰۹:۴۳ دوم!

حجاب

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ب.ظ

هوالحکیم


وضعیت حجاب امروز کشور از نظر من:

این روزها انگار رقابتی شکل گرفته که هیچکدام از شرکت کنندگان آن برنده نمی شوند و همه در آن بازنده هستند! رقابتی برای بیشتر به چشم آمدن و بیشتر دیده شدن. در این رقابت همه بازنده هستیم حتی من و تویی که در آن شرکت نمی کنیم و تنها کاری که از دستمان برمی آید راه اندازی کمپین های مسخره است. " من حجاب را دوست دارم." انگار که دوست داشتن من و تو در حکم خدا تغییری ایجاد می کند و من چون خودم دوست داشتم آن را انتخاب کرده ام. انگار فراموش کردیم که ما بنده ایم و بنده باید دوست داشته باشد آنچه ربش دوست دارد. حجاب یک باید است، باید. چه دوست داشته باشیم چه نه. 

و خنده دار از این کمپین ها اصرارمان بر زندگی در محله های مذهبی و حضور حداقلی زنان مذهبی در جامعه است. حاضریم در یک فضای ایزوله فرزندانمان را بزرگ کنیم اما آنها را به مدرسه ها و زیر دست معلم هایی بفرستیم که بارها در کوچه و خیابان می بینیم و غر می زنیم.

و اما کاش به حجاب زنانه نگاه نکنیم. حواسمان باشد به اندازه هر زن بدحجاب یک یا بیشتر مرد بی غیرت وجود دارد.


 پ.ن: مطلب خیلی پراکنده اس می دونم!

۹۴/۰۸/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
صور

نظرات  (۱)

۱۵ آبان ۹۴ ، ۲۳:۰۱ پدرام دهقانپور
حجاب.... دل من یکی که خونه وقتی میبینم تحاجم فرهنگی به مغز استخوان شیعیان رسیده...
به وبلاگ منم سری بزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی