صور

و نفخ فی‌الصور ذلک یوم الوعید

صور

و نفخ فی‌الصور ذلک یوم الوعید

آخرین مطالب

  • ۲۵ مهر ۹۵ ، ۰۹:۴۳ دوم!

بهار

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۱۵ ق.ظ

هوالحکیم


نفس‌های اسفند به شماره افتاده....
اسب 93 خیلی سریع‌تر از آنکه فکرش را بکنیم می‌تازد تا به نقطه صفر 94 برسد.


و من در انتهای سالی پرحادثه ایستاده‌ام.
سالی پر از اتفاقات جدید.

دارم خانه‌تکانی می‌کنم قلبم را.
دارم فراموش می‌کنم دلهره‌ها و رنجش‌هایم را.
دارم نو می‌شوم با بهار.


و باز امسال دعا می‌کنم برای حال بهتر.
احسن الحالم آرزوست.


پ.ن: باز هم قصه تکراری طلب حلالیت ...
بعدنوشت: تحویل سال امسالم بوی یاس می‌دهد. 
تا زهرایی بودن خیلی فاصله دارم...
کاش کل سالم بوی یاس بدهد. 


۹۳/۱۲/۲۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
صور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی