صور

و نفخ فی‌الصور ذلک یوم الوعید

صور

و نفخ فی‌الصور ذلک یوم الوعید

آخرین مطالب

  • ۲۵ مهر ۹۵ ، ۰۹:۴۳ دوم!

حادثه!

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳ ب.ظ
هوالحکیم


خسته
کلافه
و گیجم

حس انتظار دارم بدون اینکه منتظر کسی باشم.
نه انگیزه کافی دارم برای خندیدن و نه اینقدر ناراحتم که بزنم زیر گریه.
نه مشتاق گذشتن سریع این لحظاتم و نه توقف در آن را دوست دارم.
نه ...




آهنگ مزخرفی که مدام در اتاق پلی می‌شود، اعصابم را خوردتر می‌کند و تمرکزم را کمتر.
امشب هم حتما بدخواب خواهم شد.
و بدخواب شدن من یعنی بدخواب شدن همه!


حال این روزهای من نیاز دارد به یک حادثه!


۹۳/۱۰/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
صور

نظرات  (۲)

دقت کردی زندگی های ما با اینکه ظاهرا خیلی هیجان انگزه اما خیلی ساکن و بی اتفاق و بی هیجانه....

نمیدونم چرا!


# من هم عاشق محمدم(ص)
پاسخ:
من نیز.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی